Rada Rodziców
- O Radzie
- Regulamin RR
- Regulamin przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców V LO
- Wniosek o pomoc finansową z funduszu Rady Rodziców V LO-nauczyciel
- Wniosek o pomoc finansową z funduszu Rady Rodziców V LO-uczeń
- Rachunek Bankowy RR
- Zestawienie sprzętów zakupionych z Funduszu Rady Rodziców
- List do Rodziców i Uczniów
REGULAMIN_PRZYZNAWANIA_POMOCY_z_17_czerwca_2025_roku.docx
REGULAMIN
przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców
V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie
z dnia 17 czerwca 2025 roku
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r Prawo oświatowe. (tekst jednolity Dz.U.2024.737)
- Statut V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie,
- Regulamin Rady Rodziców z dnia 17 czerwca 2025 roku
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady przyznawania oraz rozliczania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego, utworzonego z dobrowolnych składek Rodziców.
- Pomoc finansowa może być przeznaczona na cele wymienione w Regulaminie Rady Rodziców, a w szczególności na:
- pomoc finansową uczniom, szczególnie znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej i życiowej, nie posiadającym niezbędnej opieki lub warunków
do kształcenia na cele edukacyjne lub związane z wyjazdami szkolnymi, oraz – w szczególnie uzasadnionych wypadkach – imprezy studniówkowe, - poprawę warunków technicznych i wyposażenia Szkoły ponad obowiązujący standard, wspieranie działalności statutowej Szkoły,
- inne cele określone w Regulaminie Rady Rodziców, niniejszym Regulaminie lub uznane przez Radę Rodziców.
- Podział Funduszu Rady Rodziców ustalany jest według bieżących potrzeb.
- Niewykorzystane w danym roku szkolnym środki na dofinansowanie przechodzą na kolejny rok.
- Organem Rady Rodziców rozpatrującym wnioski oraz podejmującym decyzje o udzieleniu pomocy finansowej jest Prezydium Rady Rodziców.
- Formularz wniosku stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu
§ 2
Zasady rozpatrywania wniosków o przyznanie pomocy finansowej
-
- Szczegółowe wymagania dotyczące uzyskania pomocy finansowej:
- w przypadku pomocy dla ucznia będącego w trudnej sytuacji materialnej:
- złożenie przez wychowawcę lub pedagoga szkolnego prawidłowo wypełnionego wniosku,
- złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku przez Rodzica lub Opiekuna prawnego ucznia, popartego opinią wychowawcy lub pedagoga szkolnego,
- w przypadku pomocy dla pozostałych uczniów:
- złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku (jeżeli wniosek dotyczy ucznia niepełnoletniego - podpisy na wniosku i oświadczeniach składają także jego rodzice lub prawni opiekunowie),
- złożenie dodatkowych dokumentów, zaświadczeń, rachunków, biletów uzasadniających treść wniosku,
- przedstawienie opinii wychowawcy lub nauczyciela będącego opiekunem merytorycznym projektu,
- złożenie oświadczenia o dokonaniu wpłaty składki na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.
- w przypadku dofinansowania na poprawę warunków technicznych i wyposażenia ponad obowiązujący standard:
- złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że dofinansowanie związane jest ze wspieraniem statutowej działalności Szkoły, w tym ma na celu poprawę warunków kształcenia, warunków technicznych i wyposażenia Szkoły ponad obowiązujący standard,
- przedstawienie zatwierdzenia wniosku przez Dyrektora Szkoły i wyznaczonego przez niego pracownika.
- W sprawie decyzji o zatwierdzeniu wniosków określonych w ust. 1 lit. c) Dyrektor Szkoły może przekazać swoje uprawnienia innym pracownikom Szkoły. Dyrektor zawiadamia niezwłocznie Prezydium Rady Rodziców o przekazaniu uprawnień i zakresu spraw, których przekazanie dotyczy.
- W wyjątkowych przypadkach Prezydium może zwrócić się do Dyrektora Szkoły o jego opinię lub decyzję, pomimo posiadania stanowiska upoważnionego pracownika Szkoły.
- Wnioski niekompletne lub przygotowane niezgodnie z wymogami nie będą rozpatrywane.
- W szczególnych sytuacjach Prezydium może wydać warunkową decyzję o przyznaniu dofinansowania. Po spełnieniu nałożonego warunku, wniosek kierowany jest do dofinansowania bez dodatkowej decyzji Prezydium.
- Prezydium Rady Rodziców może odmówić dofinansowania dla uczniów, którzy nie dokonali wpłaty na Fundusz Rady Rodziców lub dokonali jej w niepełnej wysokości. Rada w podejmowaniu decyzji opiera się na opinii wychowawcy, pedagoga szkolnego lub nauczyciela prowadzącego.
- Członkowie Prezydium Rady Rodziców są zobowiązani do ochrony i zachowania poufności otrzymanych i pozyskiwanych informacji związanych z rozpatrywanymi wnioskami.
- Decyzja o przyznaniu pomocy finansowej lub decyzja o odmowie przyznania pomocy finansowej będzie przekazywana wnioskodawcy drogą mailową na adres e-mail wskazany przez wnioskodawcę we wniosku. Przekazanie powyższych informacji może nastąpić także przez przesłanie informacji drogą mailową na adres V LO w Krakowie (za wyjątkiem informacji dotyczących wniosków zapomogowych).
§ 3
Dofinansowanie klasy
- W celu wzmocnienia motywacji, zwiększenia zaangażowania uczniów i Rodziców, Rada Rodziców przekazuje:
30% środków wpłaconych na Fundusz RR danej klasy, jeżeli nastąpiło 90% wpłat składek na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.
20% środków wpłaconych na Fundusz RR danej klasy, jeżeli nastąpiło 80% wpłat składek na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.
10% środków wpłaconych na Fundusz RR danej klasy, jeżeli nastąpiło 70% wpłat składek na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.
- Decyzję o przeznaczeniu i wydatkowaniu środków, o których mowa w ust.1 podejmuje Trójka Klasowa w uzgodnieniu z Wychowawcą klasy.
- Przekazanie środków, o których mowa w ust.1 dokonywane jest na wniosek Skarbnika Klasowego lub innego przedstawiciela tzw. Trójki klasowej danej klasy i nie wymaga odrębnej Uchwały Prezydium Rady Rodziców.
- Za podstawę obliczenia wysokości dofinansowania, o którym mowa w ust.1, przyjmuje się liczbę uczniów i wysokość wpłat na Fundusz Rady Rodziców wg stanu na dzień złożenia wniosku do Rady Rodziców. Przyjmuje się zasadę, że w przypadku zmiany klasy przez ucznia wpłacone na jego imię środki przechodzą za uczniem, aż do dnia złożenia wniosku o wypłatę środków.
- Dofinansowanie, o którym mowa w ust.1 wypłacane jest przez Skarbnika Rady Rodziców Wychowawcy klasy lub przelane na rachunek wskazany we wniosku, o którym mowa w ust.5. Klasa może złożyć wniosek o wypłatę dofinansowania jeden raz w roku szkolnym, po przekroczeniu jednego z progów wymienionych w ust.1.
- Roszczenie o wypłatę środków, o których mowa w § 3 ust.1 wygasa wraz z końcem roku szkolnego, w którym klasa nabyła prawo do ich otrzymania.
§ 4
Dofinansowania specjalne
- Dofinansowanie dla uczniów Szkoły biorących udział w finałach olimpiad, konkursów przedmiotowych i tematycznych do wyjazdów na te finały:
- dofinansowanie obejmuje nie pokrywane przez organizatora koszty przejazdu (pociągiem, autobusem, a także samolotem jeśli jest to uzasadnione kosztami i odległością) i noclegu, a także inne koszty zgłoszone przez organizatora (np. wpisowe, wyżywienie) i udokumentowane we wniosku do wysokości dziennej diety.
- dofinansowanie do wyjazdu i noclegu oraz pozostałych kosztów zgłoszonych przez organizatora dla ucznia biorącego udział w finale olimpiady, konkursu przedmiotowego lub tematycznego nie może przekroczyć 1 500,00 zł na jednego ucznia w danym roku szkolnym, w uzasadnionych przypadkach decyzje w sprawie wyżej kwoty dofinansowania będą podejmowane indywidualnie przez Prezydium RR;
- w przypadku dofinansowania wyjazdu na finał olimpiady, konkursu przedmiotowego lub tematycznego ucznia będącego w trudnej sytuacji materialnej, limity i ograniczenia określone w pkt. b) nie obowiązują. Wymagane jest spełnieniu przez niego warunków określonych w § 2, ust.1 lit a).
.
- Dofinansowanie wyjazdów integracyjnych i obozów naukowych:
Rada Rodziców może dofinansować uczniowi będącemu w trudnej sytuacji materialnej wyjazd integracyjny, wyjazd na obóz naukowy, a także inną imprezę, mającą na celu integrację społeczności szkolnej, pogłębianie wiedzy i umiejętności, na podstawie wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit a).
- Dofinansowanie indywidualnych zainteresowań ucznia:
Rada Rodziców może dofinansować działalność ucznia będącego w trudnej sytuacji materialnej, związaną z jego zainteresowaniami (m.in. chór, kółka zainteresowań, drużyna sportowa itp.) w wysokości do 50% ponoszonych kosztów, pod warunkiem, że wiąże się ona z reprezentowaniem Szkoły, na podstawie wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit a).
- Wyjazdy zagraniczne uczniów na finały olimpiad, konkursów przedmiotowych i tematycznych, mogą być dofinansowane z Funduszu RR do wysokości 500,00 EURO na ucznia, o ile uczeń nie uzyskał pełnego dofinansowania z innej organizacji.
- Dofinansowanie potrzeb Szkoły
- w każdym roku szkolnym, w klasach pierwszych, zbierana jest składka na Fundusz Pomocy Szkole. Wysokość składki ustalana jest przez Radę Rodziców, jest ona dobrowolna i płatna jednorazowo w całym okresie nauki ucznia w V Liceum Ogólnokształcącym. W razie uznania potrzeby zmiany wysokości składki na Fundusz Pomocy Szkole, jej wysokość jest ustalana w drodze uchwały przez Radę Rodziców. Funduszem Pomocy Szkole zarządza i dysponuje Prezydium Rady Rodziców, w drodze uchwał. Wniosek o dofinansowanie z tego Funduszu może być złożony przez Dyrektora Szkoły lub upoważnionego przez Dyrektora pracownika Szkoły.
- każdy uczeń V Liceum Ogólnokształcącego wpłaca składkę na pokrycie kosztów eksploatacji szkolnych urządzeń drukujących. Składka jest dobrowolna, płatna w każdym roku szkolnym przez cały okres nauki w Szkole, a jej wysokość jest ustalana w drodze uchwały przez Radę Rodziców na corocznym Zebraniu Rady Rodziców. Zebranymi środkami dysponuje Rada Rodziców zgodnie z ich przeznaczeniem.
§ 5
Wypłata i rozliczenie dofinansowania
- Przyznane dofinansowanie wypłacane jest przez Skarbnika Rady Rodziców:
- wnioskodawcy w gotówce, za pokwitowaniem odbioru,
- przelewem na konto wskazane przez wnioskodawcę lub na konto wskazane w przedłożonym rachunku/fakturze,
- przelewem bankowym wykonanym z rachunku Rady Rodziców bezpośrednio na rachunek organizatora imprezy, w której uczeń ma uczestniczyć.
- W przypadku niewykorzystania wypłaconego dofinansowania z winy leżącej po stronie wnioskodawcy (np. rezygnacja ucznia z dofinansowanej imprezy), przy jednoczesnym braku zwrotu ze strony organizatora, wnioskodawca jest zobowiązany do jego zwrotu w pełnej wysokości (nie dotyczy § 3)
- Zwrotu niewykorzystanego dofinansowania wnioskodawca obowiązany jest dokonać poprzez wpłatę na konto bankowe Rady Rodziców lub w gotówce Skarbnikowi Rady Rodziców.
- Za winę leżącą po stronie Wnioskodawcy o której mowa w § 5 ust. 2 nie uznaje się nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba ucznia czy nagła zamiana jego sytuacji rodzinnej).
- Każdy otrzymujący dofinansowanie jest zobowiązany do rozliczenia jego wykorzystania poprzez przekazanie informacji o wysokości wydatków wraz z dokumentami potwierdzającymi ich poniesienie. Rozliczenie należy przesłać na adres e-mail : rada-rodzicow@v-lo.krakow.pl lub złożyć w Sekretariacie Szkoły.
- Prezydium Rady Rodziców może określić dodatkowe wymagania dotyczące rozliczenia, jego dokumentacji oraz sposobu oznaczenia dofinansowania z funduszy Rady Rodziców.
§ 6
Postanowienia końcowe
- Rada Rodziców nie dofinansowuje uczniom kosztów uczestnictwa we wszelkiego typu formach wypoczynku, odbywającego się w czasie ferii zimowych i wakacji, nawet jeśli ich organizatorem jest V LO.
- Od decyzji Prezydium Rady Rodziców w sprawie dofinansowania nie przysługuje odwołanie.
- W okresie pomiędzy zebraniami Prezydium RR, Prezydium Rady Rodziców może przeprowadzić głosowanie nad wnioskiem drogą mailową. Uchwała podejmowana jest wówczas zwykłą większością głosów wszystkich członków Prezydium i odnotowana w protokole na najbliższym zebraniu Prezydium.
- Wysokość wypłacanego z Funduszu RR dofinansowania jest uzależniona od środków finansowych pozostających do dyspozycji Prezydium Rady Rodziców.
- W przypadku ubiegania się o pomoc finansową na rzecz Szkoły, główne kryterium przyznawania dofinansowania przez Prezydium RR, stanowić będzie potencjalna ilość uczniów, mogących skorzystać z dofinansowanego zakupu.
- W przypadku stwierdzenia przez Prezydium Rady Rodziców, że uczeń ubiegający się o dofinansowanie (lub występujący w jego imieniu inny wnioskodawca) złożył nieprawdziwe dokumenty lub oświadczenia, a w tym oświadczenie o dokonaniu wpłaty składki na Fundusz RR i jej wysokości (§ 2 ust.1 lit b), Prezydium RR uprawnione jest do powiadomienia o tym fakcie Dyrektora Szkoły, Wychowawcy, Rodziców, z podaniem okoliczności i danych osobowych ucznia.
- W sytuacji o której mowa w ust. 6, uczeń zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu przyznanych środków. Traci on również możliwość ubiegania się od jakiekolwiek dofinansowanie z Funduszu RR aż do zakończenia edukacji w V LO.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, decyzje podejmuje Prezydium Rady Rodziców.
- Zmiany w niniejszym Regulaminie mogą być dokonywane wyłącznie uchwałą Rady Rodziców.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu podjęcia uchwały przez Radę Rodziców.
Załączniki:
-
-
-
-
-
-
- Wniosek o pomoc finansową uczeń - wzór.
- Wniosek o pomoc finansową nauczyciel - wzór.
-
-
-
-
-
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(co jest przedmiotem dofinansowywania)
DANE WNIOSKODAWCY:
Imię, nazwisko, e-mail, telefon wnioskodawcy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Imię, nazwisko, klasa, data urodzenia ucznia:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko, e-mail, telefon, nauczyciela wspierającego wniosek:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU DOFINANSOWANIA (np. olimpiada: jaka, który etap, kto organizuje, cel: integracja, nauka, zawody, egzamin, zakup sprzętu, książek, nut itp., miejsce wydarzenia, miejsce przeznaczenia sprzętu itp., termin wyjazdu, charakter wyjazdu: klasowy, szkolny, sportowy, chóru, drużyny itp.)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
INFORMACJE DOTYCZĄCE KWOTY DOFINANSOWANIA
Koszt całkowity: …………………………………………………………na który składa się:
a) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………(np. bilety)
b) …………………………………………………………………………………………………………………………………....….. (np. zakwaterowanie)
c) …………………………………………………………………………………………………………………………………… (np. wyżywienie, wpisowe)
Udział własny …………………………………………………………………………………
Wnioskowana kwota dofinansowania ……………………………………………
Liczba osób uczestniczących w dofinansowanym przedsięwzięciu : ………………………
Nr rachunku bankowego na który zwrot ma być dokonany
……………………………………………………………………………………………………………………………………
.……………………………………………………………………………………………………………………………………
DODATKOWE INFORMACJE / UZASADNIENIE
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OPINIA WYCHOWAWCY/OPIEKUNA IMPREZY
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OPINIA DYREKCJI (wymagana w każdym przypadku z wyjątkiem dofinansowania ucznia w trudnej sytuacji materialnej)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OPINIA PEDAGOGA/PSYCHOLOGA (w przypadku dofinansowania ucznia w trudnej sytuacji materialnej)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
DECYZJA PREZYDIUM RADY RODZICÓW:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Kraków, dnia …………………………….
……………………………………………………….
(podpis Przewodniczącego)
OŚWIADCZENIA UCZNIA …………………………………………………………………………
(Imię i nazwisko ucznia – czytelnie !)
W związku z ubieganiem się o uzyskanie pomocy materialnej z funduszy Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie oświadczam, że:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procedur związanych z oceną mojego wniosku i podjęciem decyzji o przyznaniu dofinansowania, a w przypadku jego przyznania wyrażam nieograniczoną czasowo zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych i wizerunku w materiałach informacyjnych i promocyjnych Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie, publikowanych w dowolnej formie i w dowolnym medium.
- Wyrażam zgodę na pozyskiwanie przez Radę Rodziców i jej organy informacji na mój temat u Dyrekcji Szkoły, wychowawcy lub nauczycieli.
- Wszystkie dane, jakie zostały przeze mnie podane we wniosku o dofinansowanie są zgodne z prawdą, żadne istotne informacje o dochodach ucznia i rodziców czy uzyskiwanej pomocy materialnej nie zostały zatajone, przedłożone dokumenty są autentyczne, zaś kopie dokumentów odpowiadają oryginałom.
- Oświadczam, że zapoznałem(-am) się z „REGULAMINEM przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie” i przyjmuję jego zapisy do wiadomości w całości.
Kraków,dnia ……………………… ……………………………………………………………………………………
Podpisy: pełnoletniego ucznia lub niepełnoletniego ucznia i jednego z jego rodziców, któremu przysługuje nieograniczona władza rodzicielska
OŚWIADCZENIE UCZNIA (nie dot. ucznia starającego się o dofinansowanie ze wzgl. na trudną sytuację materialną)
Oświadczam, że w bieżącym roku szkolnym dokonałem wpłaty składki na Fundusz Rady Rodziców
w wysokości ………………….
Kraków,dnia ………………………. …………………………………………………………………………………
Podpisy: pełnoletniego ucznia lub niepełnoletniego ucznia i jednego z jego rodziców, któremu przysługuje nieograniczona władza rodzicielska
UWAGA !
OŚWIADCZENIA są wymagane od każdego ucznia starającego się o dofinansowanie niezależnie od przedmiotu dofinansowania.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(co jest przedmiotem dofinansowywania)
DANE WNIOSKODAWCY:
Imię i nazwisko, e-mail, telefon, stanowisko nauczyciela składającego wniosek:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU DOFINANSOWANIA (np. cel: wyjazd z uczniem na konkurs, olimpiadę, integracja, nauka, zawody, egzamin, zakup sprzętu, książek, nut itp., miejsce wydarzenia, miejsce przeznaczenia sprzętu itp., termin wyjazdu, charakter wyjazdu: klasowy, szkolny, sportowy, chóru, drużyny itp.)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
INFORMACJE DOTYCZĄCE KWOTY DOFINANSOWANIA
Koszt całkowity: …………………………………………………………na który składa się:
a) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………………………………………………....………………………………………..
c) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioskowana kwota dofinansowania …………………………………………………………………………………………………….
Nr rachunku bankowego na który zwrot ma być dokonany
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
DODATKOWE INFORMACJE / UZASADNIENIE
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OPINIA DYREKCJI (wymagana w każdym przypadku z wyjątkiem dofinansowania ucznia w trudnej sytuacji materialnej)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OPINIA KIEROWNIKA ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY (wymagana w przypadku dofinansowania na poprawę warunków technicznych i wyposażenia)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
DECYZJA PREZYDIUM RADY RODZICÓW:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Kraków, dnia …………………………….
……………………………………………………….
(podpis Przewodniczącego)
OŚWIADCZENIA WNIOSKODAWCY …………………………………………………………………………
(Imię i nazwisko– czytelnie !)
W związku z ubieganiem się o uzyskanie pomocy materialnej z funduszy Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie oświadczam, że:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procedur związanych z oceną mojego wniosku i podjęciem decyzji o przyznaniu dofinansowania, a w przypadku jego przyznania wyrażam nieograniczoną czasowo zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych i wizerunku w materiałach informacyjnych i promocyjnych Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie, publikowanych w dowolnej formie i w dowolnym medium.
- Wszystkie dane, jakie zostały przeze mnie podane we wniosku o dofinansowanie są zgodne z prawdą, żadne istotne informacje nie zostały zatajone, przedłożone dokumenty są autentyczne, zaś kopie dokumentów odpowiadają oryginałom.
- Oświadczam, że zapoznałem(-am) się z „REGULAMINEM przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie” i przyjmuję jego zapisy do wiadomości w całości.
Kraków,dnia ………………………. ………………………………………………………………………………… Podpis: