Rada Rodziców

        •  REGULAMIN_PRZYZNAWANIA_POMOCY_z_17_czerwca_2025_roku.docx

           

          REGULAMIN

          przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców

            V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie

          z dnia 17 czerwca 2025 roku

          Podstawa prawna:

          1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r Prawo oświatowe. (tekst jednolity Dz.U.2024.737)
          2. Statut V Liceum Ogólnokształcącego  im. Augusta Witkowskiego w Krakowie,
          3. Regulamin Rady Rodziców z dnia 17 czerwca 2025 roku

           

          § 1

          Postanowienia ogólne

          1. Niniejszy Regulamin określa zasady przyznawania oraz rozliczania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego, utworzonego z dobrowolnych składek Rodziców.
          2. Pomoc finansowa może być przeznaczona na cele wymienione w Regulaminie Rady Rodziców, a w szczególności na:
          3. pomoc finansową uczniom, szczególnie znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej i życiowej, nie posiadającym niezbędnej opieki lub warunków
            do kształcenia na cele edukacyjne lub związane z wyjazdami szkolnymi, oraz – w szczególnie uzasadnionych wypadkach – imprezy studniówkowe,
          4. poprawę warunków technicznych i wyposażenia Szkoły ponad obowiązujący standard, wspieranie działalności statutowej Szkoły,
          5. inne cele określone w Regulaminie Rady Rodziców, niniejszym Regulaminie lub uznane przez Radę Rodziców.
          6. Podział Funduszu Rady Rodziców ustalany jest według bieżących potrzeb.
          7. Niewykorzystane w danym roku szkolnym środki na dofinansowanie przechodzą na kolejny rok. 
          8. Organem Rady Rodziców rozpatrującym wnioski oraz podejmującym decyzje o udzieleniu pomocy finansowej jest  Prezydium Rady Rodziców.
          9. Formularz wniosku stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu

          § 2

          Zasady rozpatrywania wniosków o przyznanie pomocy finansowej

            1. Szczegółowe wymagania dotyczące uzyskania pomocy finansowej:
          1. w przypadku pomocy dla ucznia będącego w trudnej sytuacji materialnej:
          • złożenie przez wychowawcę lub pedagoga szkolnego prawidłowo wypełnionego wniosku,
          • złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku przez Rodzica lub Opiekuna prawnego ucznia, popartego opinią wychowawcy lub pedagoga szkolnego,
          1. w przypadku pomocy dla pozostałych uczniów:
          • złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku (jeżeli wniosek dotyczy ucznia niepełnoletniego - podpisy na wniosku i oświadczeniach składają także jego rodzice lub prawni opiekunowie),
          • złożenie dodatkowych dokumentów, zaświadczeń, rachunków, biletów uzasadniających treść wniosku,
          • przedstawienie opinii wychowawcy lub nauczyciela będącego opiekunem merytorycznym projektu,
          • złożenie oświadczenia o dokonaniu wpłaty składki na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.  
          1. w przypadku dofinansowania na poprawę warunków technicznych i wyposażenia ponad obowiązujący standard:
          • złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku, z którego jednoznacznie będzie wynikać, że dofinansowanie związane jest ze wspieraniem statutowej działalności Szkoły, w tym ma na celu poprawę warunków kształcenia, warunków technicznych i wyposażenia Szkoły ponad obowiązujący standard,
          • przedstawienie zatwierdzenia wniosku przez Dyrektora Szkoły i wyznaczonego przez niego pracownika.
          1. W sprawie decyzji o zatwierdzeniu wniosków określonych w ust. 1 lit. c) Dyrektor Szkoły może przekazać swoje uprawnienia innym pracownikom Szkoły. Dyrektor zawiadamia niezwłocznie Prezydium Rady Rodziców o przekazaniu uprawnień i zakresu spraw, których przekazanie dotyczy.
          2. W wyjątkowych przypadkach Prezydium może zwrócić się do Dyrektora Szkoły o jego opinię lub decyzję, pomimo posiadania stanowiska upoważnionego pracownika Szkoły.
          3. Wnioski niekompletne lub przygotowane niezgodnie z wymogami nie będą rozpatrywane.
          4. W szczególnych sytuacjach Prezydium może wydać warunkową decyzję o przyznaniu dofinansowania. Po spełnieniu nałożonego warunku, wniosek kierowany jest do dofinansowania bez dodatkowej decyzji Prezydium.
          5. Prezydium Rady Rodziców może odmówić dofinansowania dla uczniów, którzy nie dokonali wpłaty na Fundusz Rady Rodziców lub dokonali jej w niepełnej wysokości. Rada w podejmowaniu decyzji opiera się na opinii wychowawcy, pedagoga szkolnego lub nauczyciela prowadzącego.
          6. Członkowie Prezydium Rady Rodziców są zobowiązani do ochrony i zachowania poufności otrzymanych i pozyskiwanych informacji związanych z rozpatrywanymi wnioskami.
          7. Decyzja o przyznaniu pomocy finansowej lub decyzja o odmowie przyznania pomocy finansowej będzie przekazywana wnioskodawcy drogą mailową na adres e-mail wskazany przez wnioskodawcę we wniosku. Przekazanie powyższych informacji może nastąpić także przez przesłanie informacji drogą mailową na adres V LO w Krakowie (za wyjątkiem informacji dotyczących wniosków zapomogowych). 

          § 3

          Dofinansowanie klasy

          1. W celu wzmocnienia motywacji, zwiększenia zaangażowania uczniów i Rodziców, Rada Rodziców przekazuje:

          30% środków wpłaconych na Fundusz RR danej klasy, jeżeli nastąpiło 90% wpłat składek na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.

          20%  środków wpłaconych na Fundusz RR danej klasy, jeżeli nastąpiło 80% wpłat składek na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.

          10%  środków wpłaconych na Fundusz RR danej klasy, jeżeli nastąpiło 70% wpłat składek na Fundusz Rady Rodziców w bieżącym roku szkolnym.

          1.  Decyzję o przeznaczeniu i wydatkowaniu środków, o których mowa w ust.1 podejmuje Trójka Klasowa w uzgodnieniu z Wychowawcą klasy.
          2.  Przekazanie środków, o których mowa w ust.1 dokonywane jest na wniosek Skarbnika Klasowego lub innego przedstawiciela tzw. Trójki klasowej danej klasy i nie wymaga odrębnej Uchwały Prezydium Rady Rodziców.
          3.  Za podstawę obliczenia wysokości dofinansowania, o którym mowa w ust.1, przyjmuje się liczbę uczniów i wysokość wpłat na Fundusz Rady Rodziców wg stanu na dzień złożenia wniosku do Rady Rodziców. Przyjmuje się zasadę, że w przypadku zmiany klasy przez ucznia wpłacone na jego imię środki przechodzą za uczniem, aż do dnia złożenia wniosku o wypłatę środków.
          4.  Dofinansowanie, o którym mowa w ust.1 wypłacane jest przez Skarbnika Rady Rodziców Wychowawcy klasy lub przelane na rachunek wskazany we wniosku, o którym mowa w ust.5. Klasa może złożyć wniosek o wypłatę dofinansowania jeden raz w roku szkolnym, po przekroczeniu jednego z progów wymienionych w ust.1.
          5.  Roszczenie o wypłatę środków, o których mowa w § 3 ust.1 wygasa wraz z końcem roku szkolnego, w którym klasa nabyła prawo do ich otrzymania. 

          § 4

          Dofinansowania specjalne

          1. Dofinansowanie dla uczniów Szkoły biorących udział w finałach olimpiad, konkursów przedmiotowych i tematycznych do wyjazdów na te finały:
          1. dofinansowanie obejmuje nie pokrywane przez organizatora koszty przejazdu (pociągiem, autobusem, a także samolotem jeśli jest to uzasadnione kosztami i odległością) i noclegu, a także inne koszty zgłoszone przez organizatora (np. wpisowe, wyżywienie) i udokumentowane we wniosku do wysokości dziennej diety.
          2. dofinansowanie do wyjazdu i noclegu oraz pozostałych kosztów zgłoszonych przez organizatora dla ucznia biorącego udział w finale olimpiady, konkursu przedmiotowego lub tematycznego nie może przekroczyć 1 500,00 zł na jednego ucznia w danym roku szkolnym, w uzasadnionych przypadkach decyzje w sprawie wyżej kwoty dofinansowania będą podejmowane indywidualnie przez Prezydium RR;
          3. w przypadku dofinansowania wyjazdu na finał olimpiady, konkursu przedmiotowego lub tematycznego ucznia będącego w trudnej sytuacji materialnej, limity i ograniczenia określone w pkt. b) nie obowiązują. Wymagane jest spełnieniu przez niego warunków określonych w § 2, ust.1 lit a).

          .

          1. Dofinansowanie wyjazdów integracyjnych i obozów naukowych:

          Rada Rodziców może dofinansować uczniowi będącemu w trudnej sytuacji materialnej wyjazd integracyjny, wyjazd na obóz naukowy, a także inną imprezę, mającą na celu integrację społeczności szkolnej, pogłębianie wiedzy i umiejętności, na podstawie wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit a).

          1. Dofinansowanie indywidualnych zainteresowań ucznia:

          Rada Rodziców może dofinansować działalność ucznia będącego w trudnej sytuacji materialnej, związaną z jego zainteresowaniami (m.in. chór, kółka zainteresowań, drużyna sportowa itp.) w wysokości do 50% ponoszonych kosztów, pod warunkiem, że wiąże się ona z reprezentowaniem Szkoły, na podstawie wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 1 lit a).

          1. Wyjazdy zagraniczne uczniów na finały olimpiad, konkursów przedmiotowych i tematycznych, mogą być dofinansowane z Funduszu RR do wysokości 500,00 EURO na ucznia, o ile uczeń nie uzyskał pełnego dofinansowania z innej organizacji.
          1. Dofinansowanie potrzeb Szkoły 
          2. w każdym roku szkolnym, w klasach pierwszych, zbierana jest składka na Fundusz  Pomocy Szkole. Wysokość składki ustalana jest przez Radę Rodziców, jest ona dobrowolna i płatna jednorazowo w całym okresie nauki ucznia w V Liceum Ogólnokształcącym. W razie uznania potrzeby zmiany wysokości składki na Fundusz Pomocy Szkole, jej wysokość jest ustalana w drodze uchwały przez Radę Rodziców. Funduszem Pomocy Szkole zarządza i dysponuje Prezydium Rady Rodziców, w drodze uchwał. Wniosek o dofinansowanie z tego Funduszu może być złożony przez Dyrektora Szkoły lub upoważnionego przez Dyrektora pracownika Szkoły.
          3. każdy uczeń V Liceum Ogólnokształcącego wpłaca składkę na pokrycie kosztów eksploatacji szkolnych urządzeń drukujących. Składka jest dobrowolna, płatna w każdym roku szkolnym przez cały okres nauki w Szkole, a jej wysokość jest ustalana w drodze uchwały przez Radę Rodziców na corocznym Zebraniu Rady Rodziców. Zebranymi środkami dysponuje Rada Rodziców zgodnie z ich przeznaczeniem.

          § 5

          Wypłata i rozliczenie dofinansowania

          1. Przyznane dofinansowanie wypłacane jest przez Skarbnika Rady Rodziców:
          1. wnioskodawcy w gotówce, za pokwitowaniem odbioru,
          2. przelewem na konto wskazane przez wnioskodawcę lub na konto wskazane w przedłożonym rachunku/fakturze,
          3. przelewem bankowym wykonanym z rachunku Rady Rodziców bezpośrednio na rachunek organizatora imprezy, w której uczeń ma uczestniczyć. 
          1. W przypadku niewykorzystania wypłaconego dofinansowania z winy leżącej po stronie wnioskodawcy (np. rezygnacja ucznia z dofinansowanej imprezy), przy jednoczesnym braku zwrotu ze strony organizatora, wnioskodawca jest zobowiązany do jego zwrotu w pełnej wysokości (nie dotyczy § 3)
          2. Zwrotu niewykorzystanego dofinansowania wnioskodawca obowiązany jest dokonać poprzez wpłatę na konto bankowe Rady Rodziców lub w gotówce Skarbnikowi Rady Rodziców. 
          3. Za winę leżącą po stronie Wnioskodawcy o której mowa w  § 5 ust. 2 nie uznaje się nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba ucznia czy nagła zamiana jego sytuacji rodzinnej).
          4. Każdy otrzymujący dofinansowanie jest zobowiązany do rozliczenia jego wykorzystania poprzez przekazanie informacji o wysokości wydatków wraz z dokumentami potwierdzającymi ich poniesienie. Rozliczenie należy przesłać na adres  e-mail : rada-rodzicow@v-lo.krakow.pl lub złożyć w Sekretariacie Szkoły.
          5. Prezydium Rady Rodziców może określić dodatkowe wymagania dotyczące rozliczenia, jego dokumentacji oraz sposobu oznaczenia dofinansowania z funduszy Rady Rodziców.

          § 6

          Postanowienia końcowe

          1. Rada Rodziców nie dofinansowuje uczniom kosztów uczestnictwa we wszelkiego typu formach wypoczynku, odbywającego się w czasie ferii zimowych i wakacji, nawet jeśli ich organizatorem jest V LO.
          2. Od decyzji Prezydium Rady Rodziców w sprawie dofinansowania nie przysługuje odwołanie.
          3. W okresie pomiędzy zebraniami Prezydium RR, Prezydium Rady Rodziców może przeprowadzić głosowanie nad wnioskiem drogą mailową. Uchwała podejmowana jest wówczas zwykłą większością głosów wszystkich członków Prezydium i odnotowana w protokole na najbliższym zebraniu Prezydium.
          4. Wysokość wypłacanego z Funduszu RR dofinansowania jest uzależniona od środków finansowych pozostających do dyspozycji Prezydium Rady Rodziców.
          5. W przypadku ubiegania się o pomoc finansową na rzecz Szkoły, główne kryterium przyznawania dofinansowania przez Prezydium RR, stanowić będzie potencjalna ilość uczniów, mogących skorzystać z dofinansowanego zakupu.
          6. W przypadku stwierdzenia przez Prezydium Rady Rodziców, że uczeń ubiegający się o dofinansowanie (lub występujący w jego imieniu inny wnioskodawca) złożył nieprawdziwe dokumenty lub oświadczenia, a w tym oświadczenie o dokonaniu wpłaty składki na Fundusz RR i jej wysokości (§ 2 ust.1 lit b), Prezydium RR uprawnione jest do powiadomienia o tym fakcie Dyrektora Szkoły, Wychowawcy, Rodziców, z podaniem okoliczności i danych osobowych ucznia.
          7.  W sytuacji o której mowa w ust. 6, uczeń zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu przyznanych środków. Traci on również możliwość ubiegania się od jakiekolwiek dofinansowanie z Funduszu RR aż do zakończenia edukacji w V LO.
          8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, decyzje podejmuje Prezydium Rady Rodziców.
          9. Zmiany w niniejszym Regulaminie mogą być dokonywane wyłącznie uchwałą Rady Rodziców.
          10.  Regulamin wchodzi w życie w dniu podjęcia uchwały przez Radę Rodziców.

          Załączniki:

           

                      1. Wniosek o pomoc finansową uczeń - wzór.
                      2. Wniosek o pomoc finansową nauczyciel - wzór.

          NIOSEK O POMOC FINANSOWĄ

           

                                      ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

          (co jest przedmiotem dofinansowywania)

           

          DANE WNIOSKODAWCY:

           

          Imię, nazwisko, e-mail, telefon wnioskodawcy:

           

          ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          Imię, nazwisko, klasa, data urodzenia ucznia:

           

          ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          Imię  i nazwisko, e-mail, telefon, nauczyciela wspierającego wniosek:

           

          ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU DOFINANSOWANIA (np. olimpiada: jaka, który etap, kto organizujecel: integracja, nauka, zawody, egzamin, zakup sprzętu, książek, nut itp., miejsce wydarzenia, miejsce przeznaczenia sprzętu itp., termin wyjazdu, charakter wyjazdu: klasowy, szkolny, sportowy, chóru, drużyny itp.)

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           INFORMACJE DOTYCZĄCE KWOTY DOFINANSOWANIA

           

          Koszt całkowity: …………………………………………………………na który składa się: 

                             

          a) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………(np. bilety)

          b)  …………………………………………………………………………………………………………………………………....….. (np. zakwaterowanie)

          c) …………………………………………………………………………………………………………………………………… (np. wyżywienie, wpisowe)

           

          Udział własny …………………………………………………………………………………

          Wnioskowana kwota dofinansowania ……………………………………………

          Liczba osób uczestniczących w dofinansowanym przedsięwzięciu : ………………………

           

          Nr rachunku bankowego na który zwrot ma być dokonany

           

          ……………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          .……………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          DODATKOWE INFORMACJE / UZASADNIENIE

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          OPINIA WYCHOWAWCY/OPIEKUNA IMPREZY

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          OPINIA DYREKCJI (wymagana w każdym przypadku z wyjątkiem dofinansowania ucznia w trudnej sytuacji materialnej)

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           

          OPINIA PEDAGOGA/PSYCHOLOGA (w przypadku dofinansowania ucznia w trudnej sytuacji materialnej)

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          DECYZJA PREZYDIUM RADY RODZICÓW:

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          Kraków, dnia …………………………….

                                                                                                                                                       ……………………………………………………….

                                                                                                                                                             (podpis Przewodniczącego)

           

          OŚWIADCZENIA UCZNIA  …………………………………………………………………………

                                                         (Imię i nazwisko ucznia – czytelnie !)

            

          W związku z ubieganiem się o uzyskanie pomocy materialnej z funduszy Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie oświadczam, że:

           

          1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procedur związanych z oceną mojego wniosku i podjęciem decyzji o przyznaniu dofinansowania, a w przypadku jego przyznania wyrażam nieograniczoną czasowo zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych i wizerunku w materiałach informacyjnych i promocyjnych Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie, publikowanych w dowolnej formie i w dowolnym medium.
          2. Wyrażam zgodę na pozyskiwanie przez Radę Rodziców i jej organy informacji na mój temat u Dyrekcji Szkoły, wychowawcy lub nauczycieli.
          3. Wszystkie dane, jakie zostały przeze mnie podane we wniosku o dofinansowanie są zgodne z prawdą, żadne istotne informacje o dochodach ucznia i rodziców czy uzyskiwanej pomocy materialnej nie zostały zatajone,  przedłożone dokumenty są autentyczne, zaś kopie dokumentów odpowiadają oryginałom.
          4. Oświadczam, że zapoznałem(-am) się z „REGULAMINEM przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców  V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie”  i przyjmuję jego zapisy do wiadomości w całości.

           

           

           Kraków,dnia ………………………                                             ……………………………………………………………………………………                                                                                    

           

          Podpisy: pełnoletniego ucznia lub niepełnoletniego ucznia i jednego z jego rodziców, któremu przysługuje nieograniczona władza rodzicielska

           

          OŚWIADCZENIE UCZNIA  (nie dot. ucznia starającego się o dofinansowanie ze wzgl. na trudną sytuację materialną)

           

          Oświadczam, że w bieżącym roku szkolnym dokonałem wpłaty składki na Fundusz Rady Rodziców

           

          w wysokości  ………………….

           

          Kraków,dnia ……………………….                                              …………………………………………………………………………………                                                                                   

          Podpisy: pełnoletniego ucznia lub niepełnoletniego ucznia i jednego z jego rodziców, któremu przysługuje nieograniczona władza rodzicielska

           UWAGA !

           

          OŚWIADCZENIA  są wymagane od każdego ucznia starającego się o dofinansowanie niezależnie od przedmiotu dofinansowania.

           

           

           

           

          WNIOSEK O POMOC FINANSOWĄ

           

                                      ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

          (co jest przedmiotem dofinansowywania)

           

           

          DANE WNIOSKODAWCY:

           

           

          Imię  i nazwisko, e-mail, telefon, stanowisko nauczyciela składającego wniosek:

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU DOFINANSOWANIA (np. cel: wyjazd z uczniem na konkurs, olimpiadę, integracja, nauka, zawody, egzamin, zakup sprzętu, książek, nut itp., miejsce wydarzenia, miejsce przeznaczenia sprzętu itp., termin wyjazdu, charakter wyjazdu: klasowy, szkolny, sportowy, chóru, drużyny itp.)

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           

           

           

          INFORMACJE DOTYCZĄCE KWOTY DOFINANSOWANIA

           

          Koszt całkowity: …………………………………………………………na który składa się: 

                             

          a) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

          b)  …………………………………………………………………………………………………………………………………....………………………………………..

          c) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

          Wnioskowana kwota dofinansowania …………………………………………………………………………………………………….

          Nr rachunku bankowego na który zwrot ma być dokonany

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           

          DODATKOWE INFORMACJE / UZASADNIENIE

           

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          OPINIA DYREKCJI (wymagana w każdym przypadku z wyjątkiem dofinansowania ucznia w trudnej sytuacji materialnej)

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           

          OPINIA KIEROWNIKA ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY (wymagana w przypadku dofinansowania na poprawę warunków technicznych i wyposażenia)

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           

          DECYZJA PREZYDIUM RADY RODZICÓW:

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

          …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

           

           

          Kraków, dnia …………………………….

           

                                                                                                                                                       ……………………………………………………….

                                                                                                                                                             (podpis Przewodniczącego)

           

          OŚWIADCZENIA WNIOSKODAWCY  …………………………………………………………………………

                                                                     (Imię i nazwisko– czytelnie !)

           

           

          W związku z ubieganiem się o uzyskanie pomocy materialnej z funduszy Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie oświadczam, że:

           

          1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procedur związanych z oceną mojego wniosku i podjęciem decyzji o przyznaniu dofinansowania, a w przypadku jego przyznania wyrażam nieograniczoną czasowo zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych i wizerunku w materiałach informacyjnych i promocyjnych Rady Rodziców V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie, publikowanych w dowolnej formie i w dowolnym medium.
          2. Wszystkie dane, jakie zostały przeze mnie podane we wniosku o dofinansowanie są zgodne z prawdą, żadne istotne informacje nie zostały zatajone,  przedłożone dokumenty są autentyczne, zaś kopie dokumentów odpowiadają oryginałom.
          3. Oświadczam, że zapoznałem(-am) się z „REGULAMINEM przyznawania pomocy finansowej z funduszu Rady Rodziców  V Liceum Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie”  i przyjmuję jego zapisy do wiadomości w całości.

           

           

           

            Kraków,dnia ……………………….                                              …………………………………………………………………………………                                                                                                       Podpis: